Jäsen- ja liittymismaksut

Vuonna 2024 jäsenmaksu on 60 euroa.

Talkoista ilmoitellaan mm. näillä nettisivuilla ja seuran facebook ryhmässä.

Seuraan liittymismaksu on maattomilta 1000 euroa. Maanomistajien liittymismaksutaulukko seuraavasti:

·         5-10 ha 280 euroa

·         10-15 ha 200 euroa

·         15-20 ha 120 euroa

·         20-25 ha 80 euroa

·         25 ha ja yli 40 euroa

Hirviporukan kynnysmaksu on 100 euroa (edellyttää seuran jäsenyyttä).

Vierasluvat 2023

Vierasluvan hinta on 10e/vrk/hlö tai 50e/kausi/hlö, koskee pienriistaa

Vierasluvan hinta on 10e/vrk/hlö tai 20e/kausi/hlö, koskee suurpedot (karhu, ilves, villisika)

Pienpetometsästys (riistanhoitotyötä), ei vaadi vieraslupaa

Yhteisjahdit naapuriseurojen kanssa, ei vaadi vieraslupaa

Aseeton koiranomistaja, ei vaadi vieraslupaa

Kaikissa edellä mainituissa tilanteissa isäntä oltava vieraan mukana.

Kausilupa tehdään kirjallisena lupamyyjiltä lunastaen.

Jos maksat vierasluvan suoraan tilille, niin laita viestiin isännän sekä vieraan nimi ja pvm.

Maanvuokraajajäsenillä (maita vuokralla yli 5 ha) on neljä ilmaista vieraslupaa per kausi.

Vieras käyttää isännän kiintiötä.

Sorsastuslupia Jukajärvelle (20.8.-9.9.2023) myydään à 20 euroa. Lupia myyvät rahastonhoitaja Jarkko ja hänen puoliso Sanja Pussinen sekä sihteeri Mika Heiskanen. Muita vieraslupia saa edellä mainittujen lisäksi Petri Piipposelta.

Vierasluvan voi maksaa suoraan seuran tilille ennen metsästystä. Merkitse maksukuittiin aina isännän ja vieraan nimi sekä jahtipäivä. Maksukuitti on pidettävä mukana metsästettäessä.

Riistakiintiöt 2023

Vuoden 2023 kiintiöt ovat:

Metso 1kpl
Teeri 3kpl
Pyy 3kpl
Jänis - ei rajoitusta

Riistakiintiö on henkilökohtainen ja käyttämätöntä kiintiötä ei voi toiselle siirtää. Vieraiden metsästämä riista menee isännän riistakiintiöstä!