Kilpailutoiminta

Alkuvuosikymmeninä kilpailutoiminta oli seuran jäsentenvälistä. Vuonna 1980 aloitti toimintansa Alavilla Joensuun Riistanhoitoyhdistyksen vuokraamalle alueelle rakennettu ampumarata. Ampumaharjoitukset siirtyivät Alavin radalle ja samalla alkoivat ns. yhteisluvan hirvenhiihto- ja kesällä hirvenammuntakilpailut. Samoihin aikoihin alkoivat kolmen seuran yhteiset haulikko-, luodikko- ja hirvenhiihtokilpailut. 1990-luvulta alkaen on aktiivisesti kilpailtu oman seuran sisällä. Kisan on järjestetty ns. Cup-kisoina. Seuran jäsenet ovat osallistuneet myös aktiivisesti Pohjois-Karjalan Riistanhoitoyhdistyksen mestaruuskisoihin. Seura on järjestänyt Nurkkalan Riistaveikkojen kanssa useamman kerran Kiihtelysvaaran hirvenhiihdon pitäjänmestaruuskilpailut.

Tiedot kilpailuista löytyvät Ajankohtaista-sivulta.

pimu_sorsametsalla.jpg